Особливості освітнього процесу в умовах воєнного стану: виклики та перспективи
Дослідження проведено в межах діяльності фонду як виконавчого партнера Агенції ООН у справах біженців, що має на меті підтримку внутрішньо переміщених осіб, постраждалого населення та інших вразливих категорій громадян. Погляди, представлені у цьому дослідженні, належать його авторам і не обов’язково відображають офіційну політику Агенції ООН у справах біженців.
Завантажити PDF (Ua)
Автори: Лілія Котик, Мирослава Козюпа, Євгенія Громова, Тетяна Борисович, Марина Гриценко
Над дослідженням працювали: Тетяна Сич, Людмила Висоцька–Степанюк
Координатори: Ірина Корольчук, Олена Барчук
Соціолог: Мирослава Козюпа
Оформлення: Анна Генелюк
Дослідження спрямоване на аналіз впливу війни на освітній процес в Україні, зокрема на доступ до якісної освіти, психоемоційний стан учасників, а також на виклики, з якими стикаються освітяни та учні в умовах воєнного стану. Польове дослідження охоплює регіони з різним рівнем безпеки, включаючи області підвищеної воєнної небезпеки (Чернігівська, Сумська, Дніпропетровська, Запорізька, Миколаївська, Харківська, Херсонська, Одеська, Донецька та Луганська області), а також відносно безпечніші (Львівська, Івано-Франківська, Рівненська та Тернопільська). Результати цього дослідження можуть бути використані для розробки рекомендацій для уряду, освітніх закладів, неурядових організацій та інших зацікавлених сторін. Це допоможе ефективно реагувати на потреби учасників освітнього процесу в умовах війни та розробити стратегії підтримки якісної освіти в різних регіонах України.
Благодійний фонд “Рокада” є виконавчим партнером Агенції ООН у справах біженців та здійснює свою діяльність вже понад 20 років. До лютого 2022 року команда Фонду складалася із двадцяти осіб, які допомагали облаштувати своє життя в Україні біженцям із понад сорока країн: Афганістану, Судану, Сирії тощо.
24 лютого 2022 року все змінилось: для українців, для біженців, для «Рокади». З початку повномасштабного вторгнення, спираючись на 20-річний досвід та підтримку міжнародних організацій, наш Фонд розгорнув мережу регіональних представництв у 14 регіонах країни. Сьогодні сотні фахівців щоденно допомагають постраждалому населенню, внутрішньо переміщеним особам та шукачам притулку.
Над дослідженням працювали: Тетяна Сич, Людмила Висоцька–Степанюк
Координатори: Ірина Корольчук, Олена Барчук
Соціолог: Мирослава Козюпа
Оформлення: Анна Генелюк
Дослідження спрямоване на аналіз впливу війни на освітній процес в Україні, зокрема на доступ до якісної освіти, психоемоційний стан учасників, а також на виклики, з якими стикаються освітяни та учні в умовах воєнного стану. Польове дослідження охоплює регіони з різним рівнем безпеки, включаючи області підвищеної воєнної небезпеки (Чернігівська, Сумська, Дніпропетровська, Запорізька, Миколаївська, Харківська, Херсонська, Одеська, Донецька та Луганська області), а також відносно безпечніші (Львівська, Івано-Франківська, Рівненська та Тернопільська). Результати цього дослідження можуть бути використані для розробки рекомендацій для уряду, освітніх закладів, неурядових організацій та інших зацікавлених сторін. Це допоможе ефективно реагувати на потреби учасників освітнього процесу в умовах війни та розробити стратегії підтримки якісної освіти в різних регіонах України.
Благодійний фонд “Рокада” є виконавчим партнером Агенції ООН у справах біженців та здійснює свою діяльність вже понад 20 років. До лютого 2022 року команда Фонду складалася із двадцяти осіб, які допомагали облаштувати своє життя в Україні біженцям із понад сорока країн: Афганістану, Судану, Сирії тощо.
24 лютого 2022 року все змінилось: для українців, для біженців, для «Рокади». З початку повномасштабного вторгнення, спираючись на 20-річний досвід та підтримку міжнародних організацій, наш Фонд розгорнув мережу регіональних представництв у 14 регіонах країни. Сьогодні сотні фахівців щоденно допомагають постраждалому населенню, внутрішньо переміщеним особам та шукачам притулку.